بهترین محل های عکاسی در سفر به آمستردام
سفر به اروپا با گردشگری مفید

مطلب ما را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

آمستردام که به ونیز شمال در تور اروپا معروف است، همچنان با کافه‌های دنج، شبکه گسترده کانال‌های آب، نوای موسیقی در گوشه‌گوشه شهر و شب‌زنده‌داریش شما را با خود همراه می‌کند.

آمستردام هنوز شبیه سال 1600، دوران طلایی هلند که سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر به اوج شکوفایی خود رسید و در این دوره ثروتمند ترین شهر و بندر تجاری بین المللی و مهد نظام سرمایه داری بوده است.

مردم ثروتمند آن شهر اعجاب انگیز با کانال هایی که اطراف آن انواع درخت و خانه هایی با شیروانی زیبا فراگرفته، ساخته اند.

امروزه آمستردام شهری است که دارای زندگی خوب و راحت به همراه کافه های گرم و صمیمی، آثار هنری فوق العاده و موسیقی نوازان خیابانی می باشد.

آمستردام هنوز هم شبیه عصر طلایی هلندی‌ها یعنی سال‌های 1600 است. زمانی که ثرومندترین شهر جهان، بندر تجارت دریایی بین المللی و زادگاه کاپیتالیسم بود.

شهرنشینان دموکرات و ثروتمند، شهری را بر روی میلیون‌ها ستون بنا نهادند و کانال‌های جالبی آفریدند که با درختان و خانه‌های دارای سقف شیروانی لوکس همخوانی دارند.

در تور هلند  آمستردام با داشتن کافه‌های دنج، هنر جذاب، موسیقی جاز خیابانی، تاریخ باشکوه و روح زندگی، شهر خوبی برای مسافران به شمار می‌رود.

در اینجا هنوز هم صدای ناقوس از بالای برج کلیساها به گوش می‌رسد. همه را دریابید، سپس بایستید و شاهد ابرهایی باشید که از بالای سنگ فرش‌های زیبا عبور کرده و منعکس کننده عصر طلایی در کانال های دنج هستند.

ما در این مقاله بهترین محل های عکاسی در سفر به آمستردام را برای شما فراهم کرده ایم.

کانال های آمستردام

یکی از مکان های تاریخی شهر آمستردام، کانال های این شهر است که خانه های زیبایی با قدمت ۳۰۰ سال بر روی آن بنا شده اند. در گذشته این خانه ها به دلایل اقتصادی ایجاد می شد اما امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری آمستردام تبدیل شده است. آبراهه هایی که از دریای سرخ نشات گرفته اند، این کانال ها را تشکیل داده اند و شهر آمستردام را به زیبایی مزین کرده اند. برای عکس پرفتن در کنار کانال های این شهر، بهتر است پس از غروب آفتاب به آن جا بروید تا زیبایی بی نظیر آن را با چشم ببینید.

Amsterdam canals

گردش در کانال زیبای اوترخت (Utrecht)

آمستردام کوچک است. اوترخت دقیقا مانند آمستردام، پر‌جنب و جوش و دارای کافه های زیبا، بوتیک و رستوران‌های کوچک و مستقل فراوانی است. برای اینکه چشم‌انداز بهتری از شهر داشته باشید می‌توانید به برج Dom، بلندترین برج کلیسایی هلند(365 فوت) که در اوایل قرن بیست و یکم ساخته شده است بروید. بر خلاف آمستردام، اکثر کانال های اوترخت از خیابان قابل دسترسی است به همین دلیل می‌توانید کافه و رستوران‌های زیبایی را در کنار آب بیابید و از عکاسی در آنجا لذت ببرید.

 utrecht

 نمونه فرهنگ ساحلی هلند در اسخیفنینگن (Scheveningen)

با دیدن این ساحل در هلند، نظر شما در مورد زندگی ساحلی کاملا تغییر خواهد کرد. یکی از بهترین سواحل هلند که با قطار حدود 1 ساعت از آمستردام فاصله دارد در  جنوب غربی آن قرار دارد. موج صاف، خورشید درخشان، ساحل و اسکله زیبا، جنب و جوش و غذاهای لذیذ دریایی، تجربه ای فراموش نشدنی از عکاسی را برای شما خلق خواهد کرد.

Scheveningen

وندل پارک  Wendell Park

وندل پارک از پارک های مشهور آمستردام است که در سال ۱۸۵۰ ساخته شد. مساحت این پارک زیبا، حدود ۴۷ هکتار است و تقریبا تمام گردشگرانی که با تور آمستردام به هلند می روند، از این پارک تاریخی دیدن می کنند. شهربازی و تئاتر معروف آن، از دیگر مواردی است که طرفداران زیادی دارد و حتی هلندی ها در سردترین ماه های سال، این مکان را خالی نمی گذارند. وندل پارک محل مناسبی برای عکاسی گردشگرانی که عاشق فضای سبز هستند است.

amsterdam Wendell Park

کاخ سلطنتی amsterdam Royal Palace

کاخ سلطنتی، سالن شهرداری سابق است که به عنوان مقر پادشاهی اکنون مورد استفاده قرار می گیرد. کاخ سلطنتی آمستردام در سال ۱۶۵۵ تاسیس شد. سبک معماری کلاسیسیسم در نمای قصر به چشم می خورد و چیدمان وسایل در درون کاخ، تجلی گر یک پادشاهی عظیم است. کتیبه های تزیینی و مجسمه های ساخته شده از مرمر، نقاشی های بی نظیری که در سقف توسط شاگردان رامبراند کشیده شده است، کاخ سلطنتی آمستردام را متمایز از سایر کاخ های سلطنتی جهان کرده و بهترین جاذبه آمستردام برای عکاسی است.

Royal Palace

کلیسای غربی آمستردام Amsterdam Western Church

کلیسای غربی آمستردام بخشی از شهرتش را مدیون ملکه سابق هلند ” بئاتریکس” است که در سال ۱۹۶۶ در این مکان مراسم ازدواجش را برگزار کرد. این کلیسا در سال ۱۶۳۰ تکمیل شد. برج این کلیسا با ارتفاع ۸۵ متر به عنوان “جان قد بلند” شناخته می شود. هنگامیکه در کوچه خیابان های آمستردام قدم می گذارید، خانه هایی با ارتفاع بلند نخواهید یافت. تا جایی که این برج ۸۵ متری بلندترین برج شهر آمستردام لقب میابد. در نوک منار مخروطی برج، به نشانه احترام، یک کپی از تاج امپراتور ماکسیمیلیان اتریش که در سال ۱۴۸۹ توسط طبیبان هلند درمان شد، قرار داده شده است که خود از دیدنی های این کلیسا است.

اگر می خواهید شما هم مثل ملکه سابق هلند عکسی در این کلیسا داشته باشید تور آمستردام بهترین فرصت است.

Amsterdam Western Church

آمستردام که به ونیز شمالی معروف است بهترین محل برای عکاسی در تور هلند است

مجله گردشگری مفید

25 جاذبه گردشگری پاریس
دیدنی های لیسبون
مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
در آتن از کدام جاذبه ها بازدید کنیم ؟
بستن منو