برترین هتل های اروپا در سال 2018
سفر به اروپا با گردشگری مفید

مطلب ما را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

در هنگام سفر، اقامت در هتل لوکس می تواند به فضایی آرامش بخش جهت استراحت و اکتشاف و ماجراجویی تبدیل شود. اما در دیگر موارد، خود هتل می تواند مقصد گردشگری باشد، به ویژه اقامت در برترین هتل های اروپا که دارای امکاناتی مانند سرویس بازدید از اماکن مختلف، معماری خاص و یا ناهار خوری زیر آب (underwater dining) باشد.

برای داشتن یک دید کلی نسبت به برترین هتل های جهان، ما 6 هتل فوق العاده لوکس را برای شما آماده کرده ایم که چیزی فراتر از یک محل اقامت ساده هستند.  مطمئنا، هزینه 3 شب اقامت در این هتل ها می تواند معادل اجاره یکسال خانه شما باشد اما خب خیال پردازی که هزینه ای ندارد.

Grand Hotel Kronenhof Pontresina

این هتل در دره Engadine و تنها در فاصله ی چند مایلی خیابان موریتس واقع شده و منظره ی فوق العاده زیبایی ای از یخچال ها، فریزر گل رز و جنگل های کاج سوئیسی را به شما ارائه می دهد و این ویژیگی ها تنها دلایل کوچکی هستند که باعث می شود، شما در هتل  The Grand Budapest Anderson  واقع شوید. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به حمام بخار، آب نمک، آب گرم و بازی بولینگ اشاره کرد.

Grand Hotel Kronenhof Pontresina

Archipelagos Hotel

این هتل در سال 2000 با معماری سنتی میکونی مانند یک سالن آمفی تاتر ساخته شده و در سال 2014 باز سازی شده و ازمنظره های خارق العاده ای نسبت به خلیج زیبای کالو و دریای اژه برخوردار است.

این هتل دارای 45 اتاق، رستوران، بار استخر، استخر، سالن بدنساری، اسپا، سونا و جکوزی و دارای پذیرش 24 ساعته است.

این هتل جذاب برای استراحت آخر هفته و تعطیلات طولانی مناسب است.

و تا دریا پنج دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.

Archipelagos Hotel

Royal Champagne Hotel & Spa

هتل سلطنتی شامپاین در شهر چمپیلون واقع شده و در یک کاروانسرای قدیمی به قدمت قرن نوزدهم قرار دارد. میهمانان می توانند از سونا، حمام بخار، استخر های خارجی و داخلی و همچنین از مرکر تناسب اندام استفاده کنند.

همه اتاق ها از تهویه هوا، Wifi رایگان، صندوق امانات، تلوزیون با کانال های ماهواره ای برخوردار است و حمام های هر اتاق دارای وان و لوازم بهداشتی مارک هرمس است و هر اتاق حاوی یک مینی بار با نوشیدنی های غیر الکلی است.

صبحانه روزانه بین المللی شامل نوشیدنی های گرم ، آب میوه های تازه، شیرینی های گرم تنغلات است.

 همچنین چندین رستوران را می توانید در این هتل پیدا کنید ، از جمله رستوران One-Michelin Star Le Royal و نوار La Bellevue بهترین انتخاب در این هتل است.

ماساژ و درمان های آبگرم را نیز می توانید با هزینه اضافی رزرو کنید.

هتل 12 مایل از شهر ریمز و 9.9 مایل با ایستگاه قطار محلی فاصله دارد و نقل و انتقالات را می توان بنا به درخواست قبلی ترتیب داد.

Royal-Champagne-Hotel-and-Spa 

The Plaza Hotel

بی شک می توان گفت که هتل پلازا مشهورترین هتل نیویورک است. این هتل با شکوه  نیویورکی به دلیل برخورداری از ظرافتی بی نظیر و مجموعه های خاصی که توسط طراحان مشهور سراسر جهان از جمله طراح مد لباس، Betsey Johnson، طراحی شده مشهور شده است.

اقامت در سوئیت Eloise که از کف تا سقف به رنگ صورتی است و یا Royal Suite سوئیت مشهور در خیابان پنجم، می تواند رویایی بی نظیر باشد.

Amangiri Hotel

هتل Amangiri در یوتا، آمریکا به نحوی طراحی شده که در قلب طبیعت باشد. هتل لوکس Amangiri دارای یک استخر بسیار لوکس، گالری، کتابخانه و سالن ناهار خوری می باشد.

فرقی نمی کند که شما این هتل لوکس را برای داشتن خلوتی آرام برگزیده باشید و یا برای ماجراجویی،  این مخفیگاه پنهان در ساحل غربی، امکانات فوق العاده لوکسی را به شما ارائه می کند.

صبحانه خود را با چشم اندازی به سوی قایق های بادبانی نزدیکی دریاچه پائول میل کنید، و یا به سادگی در استخر خصوصی ان استراحت نمایید.

plaza-hotel

Hassler Roma

هتل Hassler Roma یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر رم واقع در کشور ایتالیا است. این هتل ۹۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، آرایشگاه، اینترنت، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل به تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و حمام مجهز شده‌اند. هتل تا ایستگاه مترو Spagna حدود ۰.۱ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Rome Termini حدود ۱.۴ کیلومتر، تا قلعه Sant’Angelo.

Hassler Roma

La Réserve Paris – Hotel and Spa

هتل و اسپای La Réserve Paris با چشم انداز شهر در پاریس واقع شده است و 14 دقیقه با موزه د لوئرانگیه فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به سرویس 24 ساعته به همراه Wifi رایگان اشاره کرد. این هتل دارای استخر های سرپوشیده، حمام و خدمات نیز هست.

همه اتاق ها دارای تهویه هوا، تلوزیون با شبکه های ماهواره ای، قابلمه، چای برقی،سشوار و یک میز هستند.

هر اتاق به دوش و لوازم بهداشتی رایگان نیز مجهز شده است.

، اسپا و سلامتی و چشم اندازهای شهر ، در هتل پاریس واقع شده است و 14 دقیقه پیاده روی از هتل موزه د لوئرانگیه فاصله دارد. از جمله امکانات این ویژگی می توان به یک رستوران، یک میز جلو و سرویس 24 ساعته به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام و خدمات دربان است.

همه اتاق ها دارای تهویه هوا ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، یک قابلمه چای برقی، حمام، سشوار و یک میز هستند. اتاقها با یک حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان مجهز شده اند. در حالی که برخی از محل های اقامت در هتل نیز دارای یک اتاق نشیمن است. اتاقهای میهمان کمد و یک دستگاه قهوه را در اختیار مهمانان قرار می دهند.

هتل و اسپا La Réserve Paris یک صبحانه قاره یا la-carte ارائه می دهد.

از نقاط دیدنی و جذاب در نزدیکی هتل و اسپا La Réserve Paris می توان به Tuileries Garden ،Arc de Triomphe و موزه Orsay اشاره کرد.

نزدیکترین فرودگاه اورلی است که 17.7 کیلومتری این هتل واقع شده است.

این هتل دارای مرکز خرید لوکس نیز هست این قسمت مورد علاقه مهمانان ها در پاریس است. در این منطقه می توانید از مارک های معروف مانند گوچی ، رالف لورن ، شانل ، لوئیز ویتون ، هرمس استفاده کنید.

La Réserve Paris - Hotel and Spa

مطمئن باشید 1 شب ماندن در این هتل ها به 10 شب در هتل های ارزان تر در  تور اروپا می ارزد.

مجله گردشگری مفید

25 جاذبه گردشگری پاریس
دیدنی های لیسبون
مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
در آتن از کدام جاذبه ها بازدید کنیم ؟
بستن منو